Direkt till innehållet

Problem med uppgraderingen

Om det uppstår problem vid SITHS-korts uppgraderingen kan du få hjälp på följande sätt:

1. Kontakta någon av de resurspersoner som finns i verksamheten; it-ombud, it-samordnare eller motsvarande. På sjukhusen finns även Lokalt användarstöd.

2. Kontakta Servicedesk antingen genom att ringa 61900 eller att lägga ett ärende på http://servicedesk.lthalland.se

via Beställ, felanmäl eller fråga (Nytt ärende)

–>09 SITHS/Passage –> SITHS – Allmänt

3. Kontakta Servicecenter antingen genom att ringa (010 47)61900 eller via ett besök.

4. Om det skulle uppstå problem vid uppgraderingen och ingen av ovanstående möjligheter är tillgängliga och kortet inte längre går att använda är lösningen att hämta ut ett reservkort. Själva beställningen kan göras dygnet runt via reservkortsapplikationen. För att kunna använda reservkortsapplikationen måste du ha tillgång till två kollegor med fungerande SITHS-kort och som kan intyga din identitet. Reservkortet kan du sedan hämta ut på någon av utlämningsplatserna som listas här. Läs mer om reservkort här.

Senast ändrad: