Har du inte tillgång till din legitimerings/signeringskod kan du skapa nya sådana genom att först beställa en ny PUK-kod.
Beställa ny PUK-kod
Det finns två sätt att beställa en ny PUK-kod antingen via;
1. Servicedesk eller
2. Support och service
Koden kommer därefter att skickas hem till dig.
Beställa via Servicedesk
bestalla-via-servicedesk-2'>Gå till Servicedesk
Klicka på Beställ, felanmäl eller fråga, se nedan:
Välj 09 SITHS/Passage och sen SITHS – Beställning av kodkuvert.
Fyll i formulärets alla fält och klicka på Lägg till ärende.
Beställa via Support och service
Ring (01047)61900 och välj:
3 – SITHS nyckel och passage
1 – SITHS-kort
5 – Beställning av koder till ditt SITHS-kort
Instruktioner för hur du använder din PUK-kod för att skapa nya legitimerings- och signeringskoder finns under länken till vänster.