Prenumerera på ”Laboratoriet informerar”

LABORATORIET INFORMERAR 220322 - Klinisk kemi - Klinisk mikrobiologi - Klinisk patologi och cytologi

De kliniska laboratorierna i Halland behöver ofta informera om förändringar som berör beställare och provtagare med flera. Informationen publiceras på regionens intranät och Vårdgivarwebben samt skickas via e-post till de som prenumererar på ”Laboratoriet informerar”.

Vi har märkt att många berörda inte uppmärksammar informationen som publiceras på intranätet och Vårdgivarwebben. Vi vill därför, om man inte redan är anmäld, uppmana till att anmäla sig för att prenumerera på nyhetsbrevet ”Laboratoriet informerar” via e-post.

För att prenumerera på nyhetsbrevet skicka ett mejl till: nyhetsbrev.labbmedicin@regionhalland.se.

Skriv ”Prenumerera” i ämnesfältet.

Uppmana gärna era berörda kollegor att prenumerera.

Och kom ihåg, sänd era beställningar i VAS ?

Vid frågor kontakta:

Spec.BMA/Instruktör Martin Samuelsson